stora lår och tigtha jeans

Ingen bra dag idag.
Hela dagen sabbades av att mina lår kändes spända och otroligt stora. Jag bröt nästan ihop i morse när jag skulle sätta på mina jeans som jag köpte när jag var som smalast. Dom sitter tight nu ,fast dom var nytvättade men jag försökte att tänja ut dom. Men jag är helt säker på att jag har fått större lår och jag blir ledsen så fort jag tänker på det:( Jag vill inte vara så här stor!!!! Min dubbelhaka blir bara större och större för varje dag!!! :(

Har inget mer att skriva :(
Jag hatar mitt liv! :(

Kommentarer
Postat av: Mats

Möjligen kan vi också hata ditt liv lite, fast inte av samma anledning :)

2008-03-04 @ 20:50:10
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: stars in heaven

Hmm... Okej? :)

Okej skönt att du har lätt att lära dig.

Själv har jag väldigt svårt beroende på om jag är intresserad eller inte. Är jag intresserad går det lite lättare. Men ibland kan jag vara intresserad, men det går ändå inte på proven.
Matten är verkligen hemsk, där spelar det nästan ingen roll hur mycket jag anstränger mig.
Jag är en sån som måste läsa mig till allt.

Men jag gick ut med bra betyg iallafall. Som jag faktiskt är lite stolt över idag. Så pluggandet var inte helt förgäves!

Vännen du är inte stor. Men jag förstår att det är jobbigt. Jag känner likadant!

Kramar

2008-03-05 @ 00:02:27
URL: http://tessiiie88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0