Dissad -.-

Har inte skrivit på någon dag, men varför ska man göra det om det är så fint väder att man bara vill ligga ute och sola?
Det har inte hänt så mycket heller, inte mer än att jag har blivit ännu brunare och fått mer fräknar.
Sen var det lite jobbigt nyss med maten. HAr inte tagit mellanmålet på flera dagar men idag var jag tvungen till det. Ångestframkallande.se kan man säga. Men jag fuskade med mjölken, lådsades dricka och sen hällde jag ut den.
Det var nödvändigt, har bara cyklat någon kilometer men annars har jag inte rört på  mig så mycket.

Igår var jag på skolkonsert som var obligatorisk.
Men konserten blev förflyttad en timme senare för det hade hänt något med scenen. Då tvivlade jag starkt på att åka hem, vilket jag gjrode sen. Men jag han se första akten men jag tyckte inte det var så bra.
Den timmen som egentligen konserten skulle vara på var jag ute med mina kompisar på stan.
Men jag och min vän Fr kände oss rätt dissade.
Vår andra vän E gick bara ifrån med sin kompis. Jag och Fr fattade ingenting och vi letade efter E en stund.
Tillslut ringde vi E och hon lät inte alls glad. Men vi "fick" hänga med henne iallfall.
Så vi umgicks med E och hennes vän och sen massor med 9:or som skulle uppträda på konserten.
Men jag och Fr kände oss totalt utanför och jag ville gå därifrån.
Jag är väldigt besviken på hon som dissade.
Ingen har gjort det på ett tag.
De tvar första gången jag kände mig riktigt värdelös av mina vänner :(



Vid den här tiden, 17:00 skulle jag ha varit hos mamma.
Hon är fortfarande i Tunisien och kommer inte hem förräns om flera dagar.
Faktum är att jag saknar inte henne än. Hon har skickat lite sms och det är väll därför.
Och nu när jag är hos pappa brukar jag hålla ledsamheten och ångesten inom mig. Den brukar komma ut sen när jag kommer till mamma och då blir jag så känslosam. Då kan jag börja gråta om någon säger fel eller någonting.
Ni förstår säkert inte, men det är rätt jobbigt att vara här pga av styvmamma och övervakningen.


Imorgon ska jag klippa mig. Har ingen aning om hur för jag har inget hår på huvudet, nästan iallafall.
Antar att det blir kort. Man kan nog inte ha så långt om man är så tunnhårig som jag är.
Min frisör erbjöd sig att jag skulle sätta dit löshår, men det sliter ju så sjukt mycket och många säger att man tappar ännu mer hår. Det vill jag verklgien inte :/

Kommentarer
Postat av: stars in heaven

Oki doki :)

Kämpa på vännen!
Kram

2008-05-11 @ 23:32:59
URL: http://tessiiie88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0