En kort blogg

Hinner bara skriva en kortis.
Maten är jobbig för att tysken måste typ äta med mig hela tiden och jag är så långsam.
Jag skäms över att det tar 45 minuter att äta frukosten.

Men det har varit kul. Vi har varit på grillfest idag och igår kollade vi på film hemma hos en kompis med vissa tyskar.
Min tysk är lite töntig i skillnad från de andra men om jag jämför de andra tyskarna med oss svenskar så är de mycket töntiga. Fast de är verkligen trevliga!!

Nu måste jag gå.
Imorgon ska vi till stockholm en hel dag!
Och jag har ångest, men den är indränkt i mitt fejakde glada humör.
Jag känner att jag vill bli lämnad ifred för några timmar! :/




Kommentarer
Postat av: stars in heaven

Roligt att du har det lite trevligt iallafall :)
Kramis

2008-05-27 @ 22:30:12
URL: http://tessiiie88.blogg.se/
Postat av: Joanna

haha låter kul med töntiga tyskar ;D
förstår att de måste va jobbigt att ha folk kring sig hela tiden =/ hur länge ska hon/han va där?

2008-05-30 @ 13:47:31
URL: http://lifeasjoanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0