Fixade scenkläder

Plugg,plugg och åter plugg. Överdriven plugg. Ja jag överdriver.
Det är inte förräns nu jag kan slappna av lite. Från klockan 9:10 till klockan 18:00 har jag arbetat i skolan och pluggat.
Mitt huvud värker. Tankar om alla möjliga läxor och frågor snurrar i huvudet.
Oron över konserten på onsdag gör att jag mår dåligt.
Appro på Vallmans Salonger. Jag vet vad jag ska ha nu. Jag och min andra kompis som ska sjunga den låten har planerat. Jag berättade som det var att jag skäms över min kropp och jag vägrar visa mig i bara armar eller leggings som man ser mina ben och i tiiight. Eller iaf fööör tight.
Vi kom överens om att det blir ett svart vanligt linne och leggings men en kjol som vi hitta från utklädningsrummet på vår skola som är glitter eller paljettfärgad i lila. Den kjolen var bra för att den visar inte så mycket av låren.
Sen kommer jag ju ha en grå kofta över svarta linnet.
Det kanske inte är världens finaste kläder, men jag orkar inte köpa en tunika för dyra pengar bara för jag ska uppträda 1 gång. Det känns som om det inte är värt det.

Vad gör jag nu?
Sitter och fryser och snart ska jag gå ner och slinga mitt hår ljusare.

Idag har jag varit duktig. Har klarat mig utan mat i 7 timmar.
Åt inte melliset och det var ganska långt mellanrum från lunchen till middagen.
Åt endast några få halstabletter för att döva hungern lite grann.

Mamma har köpt tabletter som gör att håret,naglarna och huden blir starkare.
Ska äta det i några månader. Hoppas verkligen att det fungerar!

Dagens positiva: Det är nog tabletterna.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Kläderna låter ju jätte fina! Det kommer glittra om er när ni sjunger =) Vad ska ni sjunga för nått?
Skriv gärna om tabletterna när du har provat dom, om de funkar bra å så.
Kramar!

2008-05-17 @ 11:56:09
URL: http://lifeasjoanna.blogg.se
Postat av: bäc

bra att det fixade sig med kläderna :)

2008-05-17 @ 19:48:53
URL: http://asfaltsbl0mma.blogg.se
Postat av: stars in heaven

Morotsbiffar är mumma det också :)

2008-05-18 @ 18:20:29
URL: http://tessiiie88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0