Gympan

Jag är riktigt förvånad över mig själv igår på gympan. Och rätt glad över det.
Det var fotboll hela passet och det var gympa i cirka 1 timme och 20 minuter.
Jag sprang hela tiden på matcherna UTAN att bli dödstrött eller helt anfådd. Det är det jag är förvånad över.
Vissa "kollapsade" före mig om jag säger så och de sprang inte mer än vad jag gjorde. 
Min kondition var iallafall inte kass. HUR ÄR DETTA MÖJLIGT?!
Såklart blev jag ju svettig och röd och det var första gången på mer än ett halvår!
Eller så kan jag säga såhär: Det var första gången det här året jag blev svettig!!
Jag behövde inte byta om efter gympan för vi slutade direkt och det var bra.
När jag skulle byta om till gympan så gick jag bara in på toaletten medans de andra var i omklädningsrummet.
Jag är fortfarande arg pga av det. På mina behandlare alltså. Men samtidigt vill jag tacka dom för att jag får chansen att förbränna typ över 250 kalorier! TJOHO!
Dessutom har jag fuskat rätt mycket och jag ligger runt 1300 kalorier bara. Och sen har jag ju varit med på gympan i måndags och sen har jag cyklat en dag och promenerat lite här och där.
Det känns bra. För då kan jag slappna av lite mer på kvällen utan att ha lite små ångest över att jag har suttit stilla för länge.
Jag hoppas verkligen jag går ner i vikt av motionen!

Men kan min kondition och uthållighet ha något att göra med att jag tränade väldigt mycket förut?
Då sprang jag några gånger i veckan plus att jag spelade innebandy 2 ggr veckan + matcher.
Och sen när jag höll på att träna som mest när jag började få anorexia så var jag ute och tränade flera ggr om dagen. Kan det vara det?

Imorgon ska jag till Eskiltuna. Ska besöka min farmor och kanske min faster.
Det var länge sedan. I höstas var det senast jag såg dom.
Jag kommer ihåg att farmor var väldigt orolig över mig och hon kramade om mig väldigt hårt och sa någon kommentar att jag måste äta upp mig. Efter det gav hon mig en godis påse.
Jag tror hon redan visste att jag inte äter godis.
Men som sagt, jag ska dit imorgon och äta lunch. Vi ska ta med oss mat och bjuda henne. Sen ska jag gå på Tuna Park (ett shoppingcenter) om vi hinner för jag måste köpa en present till morsdag.
Det får man verkligen inte missa!!

Och nästa vecka är det fullpackad vecka.
Stockholm ena dagen och disco någon annan dag. Och sen ska allting pratas på engelska också...
Och frågan är, vad ska man hitta på med tyskan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0