Ingen bra dag :(

Jag mår skit.
Har inte haft sån här ångest på ett tag och jag har inte ätit något förbjudet.
Ångesten bara kom när jag skulle äta mellis. Kanske det var för jag hade börja vant mig med att inte äta mellis?
Men det var inte bara maten. Mamma är allmänt irriterad och så fort jag säger emot eller vägrar blir hon skit förbannad och skäller på mig.
Jag är jätte ledsen över det. Jag känner mig så värdelös. Hon klagar hela tiden på min sjukdom. Och hela tiden menar jag hela dagen.
Annars brukar hon inte göra det.
Men resutlatet är en helt förstörd lördag och ett söndergråtet ansikte. Inte alls kul. (men säg något som är kul?)
Ångesten och oron bara växer i tanke på Vallmans Salonger och tysken.
Nu ångrar jag mig. Jag vill verkligen inte!  Imorgon är det bara 1 vecka kvar tills tysken kommer. Hon heter Pauline.
Vi ska bland annat åka till Stockholm och andra aktiviteter. Inte kul för min del. Oroar mig redan för maten.
Hur ska det gå, hur ska det gå?!

Mamma och jag hade världen bråk idag om kycklingen som vi skulle äta till middag.
Det var en ny kyckling som redan var färdig stekt. Självklart  blir jag orolig.
Vi bråkade om att när den ska värmas får den inte ha något matfett. Mamma vill ha det men inte jag.
Ja ni fattar, det blev bråk fast i slutändan vann jag.
Har precis ätit den där skumma kycklingen. Varför jag kallar den skum är för att den innhöll bara 125 kcal och var redan färdig stekt. Den såg ut att ha någon marinad (vad vet jag) på sig.
Det är säkert massa smakförstärkare i den. Och självklart stod inte det på förpackningen -.-

Igår slingade jag håret. Blev jätte nöjd.
Nu är jag verkligen blond men det ser ändå naturligt ut. Inte sådär fejk. Men ändå är jag väldigt blond.
Men fejk vill jag inte se ut, tycker inte det ser bra ut på folk. Eller på vissa gör det men inte alla.
Man ska defenitivt inte ha blek hy för då ser det verkligen opassande ut.

Jag vet inte vart jag ska ta vägen just nu.
Mår så dåligt över maten...
Jag känner mig helt bedövad igen.. :(

Kommentarer
Postat av: Joanna

svar 1: okej, men det är ju sången folk är där för att höra, inte titta på kläderna! =D lycka till!

svar 2: asså de e så krångligt för ja vet att de flesta som skriver som du antagligen har rätt. man blir väl aldrig nöjd. men ja vill inte sluta kämpa nu. då har ja ju kämpat i onödan å inte ens provat att leva med mitt "mål". kanske blir det bra för MIG? det vet jag ju inte om jag aldrig testar. jag vill ner och jaag vill va nöjd. kanske blir jag inte nöjd men ändå så vill jag bara ner ner ner! fast en sak som känns jobbig desstu smalare jag blir är att ja har fått komplex för mina tuttar. jag har aldrig haft komplex för dom tidigare. men de e lixom stora tuttar ELLER smal känns det som. man måste välja, som med allt här i livet. men det känns så jävla jobbigt, särskilt nu när det snart är bikinitider. =(

hur går det för dig då? vilket "håll" vill du åt? kämpar du? lyckas du? (alltså dit DU vill komma). kramar

2008-05-18 @ 10:37:29
URL: http://lifeasjoanna.blogg.se
Postat av: Joanna

vad är det för tysk som ska komma? varför oroar du dig för det?
vill du bli frisk? med tanke på de du skrev till mig, att jag lät så lik dig för 1 år sen. det låter som om du e lite likadan fortfarande?
va roligt att du blev nöjd med håret! ja ska oxå slinga (utväxten). var jätte nervös första gången de slingade blont för det fick A B S O L U T
I N T E se fejkat ut. men det såg riktigt naturligt ut så då kunde jag pusta ut. ska aldrig byta slingnings-frisör nu haha ;D
kramar!

2008-05-18 @ 10:42:56
URL: http://lifeasjoanna.blogg.se
Postat av: stars in heaven

Kul att du blev nöjd med håret :)

Varför jag var på slottet hos landshövdingen?
Jo jag och min teatergrupp bjöd dit henne på en föreställning och hon kom!
Men hon hade inte med sig några blommor och skämdes över det så hon bjöd över oss allihopa på en fika istället :)

Kramar

2008-05-18 @ 18:19:29
URL: http://tessiiie88.blogg.se/
Postat av: Anonym

Maten gör en alltid dåligt till mods..

2008-05-18 @ 22:23:51
URL: http://gemigben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0