Jag mådde

bra.
Bättre än på läääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääänge.
Vad beror det på? Fina vädret? Viktnedgången? Fuskandet? Snälla kompisar?
Det är nog lite av varje.
Fast nu mår jag inte så bra igen. Men det var i skolan jag mådde bra.
Nu har jag lite små ångest över de grillade köttet jag åt idag.
Pappa glömde att jag inte äter grillolja. Det är massa med konserveringsmedel och socker i det.
Men egentligen borde det vara mindre kalorier i grillolja än vanlig olja.
Så på det sättet är det bra. Men problemet är att det står ingen innehållsförteckning vilket inte är så bra.
Fy på grilloljan!

Jäääättte fint väder idag. 30 grader i solen och inte ett moln, kan det bli bättre?
Har solat och fått ännu mer färg.
Jag tvingade till och med ut min databeroende bror ut i solen och han tyckte det var skönt.
Det är bra när det är fint väder för då får jag extra motion. Det blir mycket julningar och gå ner i brygga och upp och stå på händer så länge man kan. Jag är rätt vig sen långt tillbaka. Jag kan nästan gå ner i spagat. Det är bara någon centimeter från marken.
Är rätt stolt över det, fast när jag tänker på att alla andra viga människor är bättre än mig känner jag mig värdelös.
Så jag tar tillbaka det :/

Idag har det blivit ett litet kaloriintag än vanligtvis.
Jag ligger på 1250 kcal i slutet av dagen och annars brukar jag ligga runt 1400-1500 kcal.
Bra!

Nu ska spela The Sims Öde Ö och sen ska jag se på Medium!


Kommentarer
Postat av: Sofia A

Vad roligt att du mår bra :D

2008-05-08 @ 19:50:09
URL: http://sofiaandremo.blogg.se
Postat av: stars in heaven

Skönt att höra att du mått bättre idag.

Ja det har verkligen varit fint väder. Jätte härligt!

Att du nästan kan gå ner i spagat tycker jag att du ska vara stolt över.
Jag kommer då inte långt.
När jag gick teaterlinjen så var vi sammanslagna med cirkus. Och ja vi i teater kände oss verkligen stela när cirkus gjorde sina volter... Och typ slog knut på sig själv. Haha.
Så du är absolut inte värdelös vännen!

Kramar

2008-05-08 @ 20:28:55
URL: http://tessiiie88.blogg.se/
Postat av: mats

Det är ju inte bara kalorierna som ska fungera utan man måste må bra också det håller jag med dig om. Vad som jag inte håller med om är att vikt och utseende styr det. Jag tror inte man sammalagt mår bättre om man väger för lite, eftersom kroppen då svarar med andra saker. Jag tror som jag sa innan att det måste vara en kombination av att hjärnan ska tänka positiva saker och att vikten får hamna där den gör om man äter något sånär sunt (så att det inte längr är sjukligt). Kram

2008-05-08 @ 21:26:13
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: stars in heaven

Tack :)
Jo jag har en klänning till som jag ska ha till. Men den kommer upp på bloggen senare. Jag vet inte vart mamma har hängt den :)

Ja usch för mardrömmar.
Kramar

2008-05-09 @ 19:34:12
URL: http://tessiiie88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0