Jobbig situation

Glömde att skriva att jag har gått ner i vikt igen. Bara något hekto. Så nu väger jag typ 48,8 någonting.
Jag är glad över det.
Men nu börjar mamma och behandlare hota om att jag måste ta en näringsdryck  till om jag börjar gå ner mer.
Det gör inte min situation bättre. Ärligt talat vet jag inte vad jag ska göra.
För jag vill inte ha en näringsdryck till men jag vill gå ner i vikt.
Vad ska jag göra? De vet om att jag fuskar för jag råkade avslöja mig själv i måndags.
Åhhh, vad ska jag göra?!!?!  Jag är i en knivig situaton! :/

Kommentarer
Postat av: stars in heaven

Jag önskar att jag kunde hjälpa dig på något sätt.
Att jag kunde få bort dina tankar på mat och vikt.
Kramis

2008-05-08 @ 00:41:22
URL: http://tessiiie88.blogg.se/
Postat av: mats

Tack för ditt svar. Jag vet att det handlar om det men vad jag reagerar mot är ju att man då beskriver det som att man är fet i stället för att man säger att man inte tycker om sig själv.
Som dom säger i reklamen. Varför behandla hela kroppen när man vet var man har ont!

2008-05-08 @ 07:21:05
URL: http://matspalats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0