Lista


Brukar du komma i tid: För det mesta alltid.
Vad hade du i din mun senast: En laxbit med fullkornsris och sallad.
När mår du bra: När jag får reda på ett högt betyg eller jag gjort något bra.
När blev du fotad senast: På något släktkalas.
Hur känner du dig nu: Deppig, lite hungrig.
Kan du laga mat: Ja, många berömmer mig om att jag är duktig.
Vad pluggar du: Alla ämnen i skolan.
Vad tycker du om fötter: Inget särskilt, tycker absolut inte om fula, äckliga och stinkande fötter!
Är du smart: Ja, i vissa kategorier.
Vad har du på dig: Mjukisbyxor som det är hål i, en pyjamaströja.
Är du aktiv i skolan:  Alltid.
Vad saknar du: Vänner.
När och varför grät du senast: Idag (i smyg), när jag fick reda på att vi har över 8 prov i majmånad.
Var det pinsamt att svara på det: Nej.
Hade du en bra kväll igår: Nej.
Din favoritdryck på morgonen: Näringsdrycker är det jag dricker på morgonen, så jag antar det.
Vad ska du göra i sommar: Sommarjobba i två veckor, åka till en stuga nere i skåne men annars ta det lugnt.
Är du nöjd med ditt liv: Nej verkligen inte.
Vad vill du jobba som: Har faktist ingen aning, dietist eller något med mat.
Har du tråkigt just nu: Ja väldigt.
Vad gör livet värt att leva: Ingenting?
Vad i livet ångrar du: Att jag började banta.
Är du musikalisk: Ja, jag går på en musikskola.
Vad lyssnar du på för musik: Lyssnar på radion nästan varje dag.
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Klädstil? Mest avslappnande och pösigt.
Är du bortskämd: Jag är mitt emellan.
Är du trött: Nej.
Vad gör du imorgon: Skolan halva dagen och sen blir det plugg resten.

Din första

Operation: Aldrig hänt.
Första piercingen: öronen.
Första bästa vän: Christina.
Första priset: Det första priset jag minns är i innebandy.
Första sporten du började på: Ridning
Första husdjuret: Marsvin. Knuttran och Tusselina hette dom, haha xD
Första semestern: Minns inte, men utomlands var det Mallorca.
Första konserten: I 5:an, jag sjöng i kör.
Första kärleken: En kille som var 2 år äldre. Men det blev inget. Annars har jag aldrig haft en :(

Favoriter:
Filmer: Hum, jag kommer inte på någon nu men Walk The Line och The Island är bra.
Tvprogram: TopModel 8 och Dr. House
Musik: Ingen speciell.
Drink: Té med honung och mjölk
Kroppsdel (på kille): En vältränad överkropp är inte dumt.
Sport: Allt i rörelse (nästan) Dans är också kul.
Plagg: En svart kofta som döljer mina feta armar.
Skola: Jag gillar inte skolan -.-
Bok: Waris är en av favoriterna.

Just nu:
Äter du: Ingenting.
Dricker du: Ingenting.
Ska du: Kolla på TopModel 8 och äta kvällsmål.
Lyssnar du på: Ingenting.
Väntar du : Att klockan ska bli 20:45
Tittar du på:  Ett kvitto med nyköpta saker.

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller kyssar: Kramar.
Kortare eller längre: Längre.
Snygg mage eller snygga armar: Båda men mest mage.
Busig eller lydig: Lite gott och blandat.

Kommentarer
Postat av: Joanna

svar: okej, tack för infon! du kan väl skriva sen när du har testat det om du tyckte de var bra lr inte?
ha en trevlig kväll!

2008-05-14 @ 21:11:46
URL: http://lifeasjoanna.blogg.se
Postat av: stars in heaven

Jag snor denna lista av dig senare.
Om det inte är okej så skriv så tar jag bort det :)

2008-05-16 @ 14:32:29
URL: http://tessiiie88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0