Rörmockare och snygga killar

Idag i skolan så mådde jag inte lika bra som igår. Fast jag mådde OK!
Annars har det inte hänt något speciellt.
Eller en sak.
Alla 8:or åkte till ett gymnasium som informerade om vilken linje dom har osv.
Det var rätt jobbigt att vara där för vi gick runt i timmar och vissa av eleverna som presenterade linjen verkade inte själva fatta vad de höll på med.
En linjeutbildningar var rörmockare. Om man gick linjen i 3 år så fick man utbildning. Sen måste man ju ut och praoa men efter det så tjänar man rätt bra. Cirka 26-30 000 kr. Det verkar jätte bra jobb och det fanns också mycket mer bra saker med det.
Fast man kan ju inte välja det bara för att man tjänar bra utan man måste ju vara intresserad!!
De sa också att det var 1 enda tjej som hade kommit in på 18 år! Det kryllar alltså bara med killar där!
Det var jätte snygga killar överallt på skolan. Jag fattar inte, på min skola går det knappt några killar. Visst är det pga musikinriktningen, kanske det som gör att ingen kille vill gå där.
Det är synd att det inte finns fler killar, det är så tråkig att nästan bara se tjejer hela tiden..

Idag har det varit fint väder igen.
Jag har solat och blivit brunare. Inte för att skryta men jag tycker jag är jätte brun redan.
Men man ska inte säga så för i sommar så kommer man att tycka att man är en blekfis nu.

Kommentarer
Postat av: stars in heaven

Jo det är sant, man får en snygg och vältränad kropp.

Det var faktiskt väldigt kul att bli sammanslagna med cirkus :)

Tänkte på det där du skrev om rörmokare. Coolt att man får så mycket pengar!
Jag känner, eller ja... Jag har en bekant som faktiskt gick rörmokarlinjen. Kanske var det hon? :)
Kram

2008-05-09 @ 20:00:13
URL: http://tessiiie88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0