Scenkläder? Tips någon?

Har mycket ångest just nu.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen, kan ju inte prata med mamma heller eftersom hon är borta.
Jag är ledsen och jag orkar liksom inte med livet.
Nya saker kommer upp heeeelaaa tiden.
Nya läxor, nya prov, nya saker bara..
När tar det slut?
Jag ser inte fram emot de kommande veckorna. Jag vill bara hoppa över maj månad.
Även fast det är skönt med vår.
Jag vill iallafall hoppa över tysken som kommer hit, och Vallmansuppträdandet.
Det är liksom 1½ vecka kvar tills Tysken kommer och 1 vecka kvar tills jag ska sjunga inför en stor publik i en gympasal!
Okej, det är inte så mycket till gympasal för halva planen är en stor scen.
Och om 8 dagar runt klockan 20:00 kommer jag stå där och sjunga falsk och skämmas.
Vad ska jag ha på mig? ALDRIG  tänker jag stå och visa något jag har forbi över.
 Som tex  att visa mage,armar,lår.
Men något festligt måste jag väll ha på mig. Något schlager aktigt eftersom jag sjunger Tusen & Natt med Charlotte Perelli.
Jag gillar inte ens Perelli. Det är många saker med henne jag stör mig på, och en av de sakerna är att hon har bantat ner sig så hon bara väger 50 kg.
 Och ja, kanske hon väger ännu mindre nu?
Den kvinnan borde veta bättre i sin ålder! :/
Men tillbaka till scenkläder. Jag har en tanke på att jag ska ha min nya ljusgråa tunna kofta som jag köpte igår.
Men under den då? Jag antar att det är fint med någon tunika. Men benen då?
Jag vill inte visa mina fula tjocka ben. Never!
´Det löser sig säkert. Jag har bestämt att jag ska åka upp på stan på lördag eller söndag.
Och då mååååste jag bara hitta något annars är det försent och då blir det verkligen panik.

Är det någon som har tips på vad jag kan ha på mig? Något döljande?
Vore enormt tacksam för svar!


Mår riktigt dåligt över skolan just nu. Har panik. PM,läxor och prov är det mycket av.
NÄR SKA ALLT FÖRSVINNA?!
I för sig är det en månad kvar till skolavslutningen, men ändå.
Jag pallar inte längre. Jag orkar inte sitta 2 timmar om dagen nästan varje dag och plugga.
Dessutom pluggar jag som en häst i skolan.
 Jag mår skit.
Ett tag gick det lite bättre i skolan, ångesten släppte lite men nu har den kommit tillbaka igen. Fast jag ska inte jämföra med i vintras då jag grät bara för att det var tyska lektion precis på morgonen.
Men jag måste hålla andan en månad till bara. Sen kan jag andas.
Men bara i 1 en vecka.
Sen ska jag sommarjobba på praoplatsen i 2 veckor och tjäna stålar.
Fast just nu är jag inte sugen på att sommarjobba, jag vill bara ta det lungt efter ett slitsamt år.
Men jag kommer väll aldrig bli lämnad av oro,stress och ångest :(
Kanske möjligtvis när jag blir pensionär,  OM jag blir det....




Snälla, kan jag inte bara falla i koma tills i Juni?
Eller att jag blir väldigt sjuk så jag inte kan vara med på något?
SNÄLLA?! :(



Kommentarer
Postat av: bäc

jag har faktiskt ett tips på kläder :)
du kan ha en liten längre tunika, och sedan ett par svarta leggins. och om det inte skulle duga, prova då istället ett par helsvarta strumpbyxor med ballerinaskor.
även fast kanske det inte är så döljande tror jag att det funkar (:
önskar dig lycka till!

2008-05-13 @ 19:40:50
URL: http://asfaltsbl0mma.blogg.se
Postat av: ...

tror inte du har något att dölja! en tunika och leggins blir nog fint!!!

2008-05-13 @ 19:44:20
Postat av: stars in heaven

Nej vännen nu läste du nog fel. Jag skrev att min behandlare inte ger mig mat-utmaningar just nu. Att det får vänta. :) (ingen fara).

Men du har rätt. För att bli frisk måste man utmana sig själv. Gå emot ångesten. Hur går maten och så för dig?

Jo det känns bra att äta med andra. Samtidigt som jag är jätte nervös. Jag minns ju hur det var sist, jag blev ju alltid klar sist. Jag hoppas verkligen inte att det blir så den här gången! Håll tummarna för mig :)
Har du själv fått prova på det, att äta med andra?

Gumman bara så du vet så kommer jag aldrig, aldrig att tappa hoppet om dig! För jag vet att du kommer att klara det. Det kanske kommer att ta tid, men det får det göra.
Detta är ett helvete. Men vi ska ur det!

Kramis

2008-05-14 @ 10:45:57
URL: http://tessiiie88.blogg.se/
Postat av: bäc

sv: så lite så :) självklart, gör så! ^^

2008-05-14 @ 19:59:31
URL: http://asfaltsbl0mma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0