Smaklös

Dagarna är såååååå tråååååkiga. Är fortfarande sjuk. Min feber pendlar mellan 37,5 till 39,3. Jag står inte ut!!
Igår var det en hemsk natt. Vaknade mitt i natten av att jag låg och spände mig i hela kroppen. Jag huttrade och jag kände mig som borta. Dessutom drömde jag massor med underliga drömmar.
Och idag drömde jag att det var skoldag. Fick panik när jag såg klockan visda 10:30!!
Det tog ett tag  innan jag fattade att det bara är lördag. Men jag är chockad att sov så länge.
Det är egentligen förbjudet. Men vafan ska man göra när man har feber och knappt kan prata?

En till sak som jag stör mig på med min mystiska sjukdom.
Jag har tappat smaken på allting. Jag mår illa om jag tänker på mat.
Men mamma tvingar i mig mat ändå för hon säger att jag måste äta pga av anorexin.
Maten smakar verkligen skit. Näringsdryckerna är typ värst. Det är svårt att förklara hur dom smakar men det är iallafall inte sött.
Det enda som smakar något är äppelmoset jag har på havregrynsgröten och äpplen.

Om jag inte är frisk imorgon ska jag till vårdcentralen.
Eller mamma ska försöka ringa dom, men de är alltid så upptagna hela tiden.
Men det spelar ingen roll om jag är sjuk imorgon eller på måndag. Jag SKA ÄNDÅ TILL SKOLAN!!!
Det har jag bestämt. Har sån ångest över skolarbetet och speciellt matten.
Jag mååste verkligen dit!
Och sen är det vägning också på äs, och jag ska också dra ut en tand och fila ner framtänderna.
Det är mycket på måndag och jag mååååååååste göra allting. Jag måste verkligen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0