Tyskan

Om mindre än en timme kommer tyskan. Hon heter Pauline.
Jag är inte nervös men orolig. Det blir jag alltid när folk ska komma och bo hos mig.
Jag är  för omtänksam så jag blir skämmig!
Måste tagga ner lite iaf.
Men kanske inte kommer skriva här på en vecka det är taskigt mot Pauline om jag skulle sätta mig och skeiva något hon inte förstår. Föreställ er själva liksom.

Det kommer hända mycket aktiviteter.
Grillfest hos någon. Stockholm på onsdag. Disco på fredag. Hemfärd på lördag morgon.
Jag ser fram emot det lite, men det blinkar en varningslampa inom mig. Maten förstör allting. Jag är för orolig.

Önska mig lycka till!
Ingen kompis har sovit hos mig på mer än ett halvår!!

Kommentarer
Postat av: Joanna

de låter faktist riktigt kul ju =)

2008-05-30 @ 13:48:55
URL: http://lifeasjoanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0