Visa BH:n är för mycket

Nu har mamma åkt som jag sa.
Hon kommer hem om en vecka och 1 dag. Låång tid.
Udner den tiden kommer jag ha:

-klippt mig
-sjungit solo på genrep
- gått på 9:ornas konsert
- och om det är fint väder så kommer jag ha solat.

Faktist var det jätte fint väder idag. Så när jag kom hem (var ensam hemma) la jag mig i en solstol i bikini och byxor och solade. Jag råkade somna när jag låg på mage, så nu har jag bikinilinje och därbak ser man rosetten.
Även fast jag sola själv så är det jobbigt. Är rädd att någon ska komma och kolla på mitt fläsk!
Idag på skolrasten solade några tjejer i min klass. De hade tagit av sig tröjorna och låg endast i bikini.
Det tycker jag är föör mycket. Killarna satt som klister och försökte snacka med dom. Tjejerna tyckte bara det var kul med uppmärksamheten av upphetsade killar.
Nja, där tycker jag att man går för långt iallafall.

Sjöng solo idag också. Det gick helt okej förutom att min hals fortfarande är hes så jag kom inte upp i så höga toner. Men jag blev glad för många sa att dom tyckte jag var jätte duktig.
Jag är lite oroligt för min andra solopartner. Hon vågar inte sjunga inför alla och det är ett väldigt stort problem.
Jag vet att det är svårt att sjunga inför en folkmassa men det blir inte bättre av att viska.
Alla andra i min klass klarar det fint men hon vill inte. Hon skäms. Men hon har en bra röst men hon vågar liksom inte. Det konstiga är att hon är rätt kaxig mot vissa annars. Hon är med de sminkade fjortisarna, fast hon använder inte så mycket smink.

Imorgon åker jag till pappa. Vill inte :(
Han nämnde att det inte kommer bli något fuskande. Johrå!!! tänker jag.
Men vi får väll se. Nu är jag så van att inte äta mellis så det kommer bli ångestframkallande.
Imorgon ska jag ta kort också. Med klassen. Eller vissa i klassen. Kort ska man ta för att på Vallmans så ska det vara affischer med kändisarna som sjunger de låtar vi ska sjunga. Jag sjunger Tusen Och En Natt med Charlotte Perelli men jag ska inte bli fotograferad som henne. Jag ska vara med i The Village Pepoel och de sjunger YMCA.
Jag ska tydligen vara en byggarebob gubbe med hammare. Men det är OK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0