Frissan

Idag är det fredag och den har susat förbi fortare än någonsin. Efter skolan åkte jag och klippte mig, och hon sa att hon tyckte mitt hår hade blivit litef ylligare. Men jag kunde inte riktigt hålla med henne om det. Visst har det blivit tjockare än i vintras, förra året. Då kunde jag inte ens ha lugg för det var så tunt!  Men jag får lyssna på hennes ord och intala mig själv att ju bättre jag äter desto fylligare hår får jag. Jag äter också hårtabletter med extra mycket kisel. Jag tror dom är till och med bättre än de andra jag åt för ett tag sedan fast det är omöjligt att säga att jag är 100%.
Jag blev nöjd med frisyren av det tunna hår jag har.

Åh jag kan inte släppa det där med hemkunskapen (gud vad jag tjatar omdet helt plötsligt)
Jag blev så irriterad på den där klasskamraten så det hänger i ända tills idag.
För det första skulle det vara hon som gjorde köttbullarna och jag skulle göra den där jävla tomatsåsen. Det hade jag bestämt när hon var sjuk på planeringen.
Den ska egentligen inte ändras, men eftersom hon är så jävla bortskämd så jag vet inte vad så skulle hon krångla och göra tomatsåsen istället. "- Jag tycker inte om att rulla köttbullar, det är äckligt" 
 Tycker det är riktigt elakt, hon stod där och sölade medans jag fick sköta både disk och pastan och köttbullarna. Fyfan vad jag är arg! 
(Ville bara få ut mig det där innan jag fortsätter hålla käften om allting och bli mogen igen)

Nej nu orkar jag inte skriva någoting. Ska spela sims (vilket liv)
Jag vill bara försvinna. 

Kommentarer
Postat av: Maj

Jag vill också spela the sim!!!! vår speldator är paj!!! :(

2008-11-22 @ 15:13:58
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0