Hata

ÅH MIN KROPP ÄR ÄCKLIG!
Hatar den mer och mer ju större jag blir. Mitt huvud velar fram och tillbaka, ska jag svälta eller ska jag fortsätta kämpa?

Jag vill bort från huset en stund. Om jag hade haft vänner och varit frisk och känt såhär, då kanske jag kunde åkt till en kompis och gjort något. Eller gått uuuuut, bara för att slippa dom här tankarna!

måste plugga, jag är fet, måste plugga, jag är fet, måste plugga, jag är fet!


Annars då? Jo annars har jag haft det kul på eftermiddan. Pappa har köpt ett spel som heter Wii. Man rör på sig och är aktiv samtidigt som man spelar tv spel. Till exempel så kan man boxas på riktigt fast man är i spelet. Svårt att förklara, Men ni kanske har hört talas om det?
Det var jätte kul samtidigt som man bränner bort lite onödiga kalorier som gör MIG FET.

Nu ska fetto gå och plugga.
Jag vill springa en mil...
Jag orkar inte, jag vill inte mer! :(

Kommentarer
Postat av: Louise

Du är duktig Cornelia som fortsätter kämpa. Det här betyder bara att du går emot sjukdomen. Det känns jobbigt i början, men det blir nog bättre snart ska du se. Hejar på dig!

Kram Louise

2008-11-23 @ 10:17:37
URL: http://ettfrisktliv.blogg.se/
Postat av: stars in heaven

Kämpa på vännen!!

Och föresten wii är jätte kul :D

Kram

2008-11-23 @ 21:23:45
URL: http://tisasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0