Rep vecka

Im too busy to write.
Japp så äre, det är repvecka inför konserten som är på lördag. Tänk att det bara är 5 dagar kvar!!!!!!!!!
Idag tränade vi på låten jag ska sjunga solo på. Usch jag tycker det lät falskt, det är så himla höga toner. Jag är avis  på de andra som får sjunga i lägre tonarter. Men nej, skit samma jag ska absolut inte klaga!
Jag är tacksam att jag i huvudtaget blev frågad om att sjunga solo på konserten. Det är inte många som får!
Och sen har jag...
ont i halsen. Kan det bli bättre? :/


Och sen imorgon, då är det äs igen. Har inte vägt mig på 2 veckor. Jag vill veta och inte veta.
Har säkert gått upp flera kilon :(


Gud vad jag klagar :P

Kommentarer
Postat av: stars in heaven

Ja jag kan ju alltid hoppas!



Synd att du har ont i halsen. Ett tips: Drick mycket te<3

Kram

2008-11-24 @ 22:52:49
URL: http://tisasdagbok.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag det är verkligen knäppt att man kan ge hur mycket kloka råd som helst, men inte följa dem själv!



Tyvärr tror jag att jag måste bestämma i förväg hur mycket jag ska äta. I alla fall pepparkakor, julgodis och sånt. Annars blir det lätt för mycket och så får jag en sån himla ångest att jag tänker "nu är det så kört att det inte spelar någon roll längre". Det har blivit så på julen förut och jag vill inte att det ska bli så igen... Jag äter hellre lite än får en massa ångest och ont i magen.



Vad bra att du inte struntar i mitt mejl! Inte för att jag trodde det då, för jag förstår nog hur det är. Ibland har man verkligen massor att göra och ett mejl är ju lite mer krävande än en kommentar! Men det är lugnt :)



Och jag säger detsamma till dig. Det är snart jul, så unna dig att äta gott ibland och ta det lugnt <3 Kramar <3





2008-11-26 @ 18:02:24
URL: http://ettfrisktliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0