Smärta bakom öronen (?)

Fy fan säger jag bara.
Jag ska tydligen inte förvänta mig något av skolan. Nu är det full gång med läxor och prov igen. MER än vad jag skev i tisdags. Både idag och igår har jag fått någon slags smärta i huvudet. Det är ingen vanlig huvudvärk, nej det värker inte ens. Men smärtan sitter bakom öronen och när man rör vid det gör det ont. Det har kommit endast på kvällen när jag suttit och pluggat i flera timmar. Är det någon som vet vad det är? :S

Idag har jag träningvärk i hela kroppen och mest i ryggen och magen.
Igår dansade jag nämligen i två timmar i sträck ( att jag ens orkade).
Jag går ju på privatskola med inriktning av musik och dans och nu måste vi lära oss danserna till konserten vi ska ha den 29 September. Det är bara två låtar vi ska dansa till men man kommer bara få dansa till en.
Därför lottar dom ut vilken dans man dansar bäst på.
 Igår lärde vi oss en av danserna. Jag ska säga er att jag kommer INTE att få dansa på den! xD
Haha, jag är nästan helt säker på det. Det är mycket kroppskontroll på den och sen jag fick anorexia har jag tappat den totalt!
Förut tyckte jag det var enkelt att lära mig dansa och att anpassa sig till vissa dansstilar, men nu tycker jag det är det svåraste som finns!
Fast mitt samvete säger att jag inte borde dansa alls. Jag vet inte riktigt om jag vågar stå inför en publik på cirka 2000 personer och dansa. Jag blottar ju hela mig. Min kropp!
 Jag ska försöka se det som en utmaning och sen får vi se hur det går...

Idag har jag varit på stan. Jag köpte nämligen en jacka för några veckor sedan för 1600 kr.
 Jag har haft väldigt dåligt samvete över den och jag vet inte ens om jag tycker den var snygg, så idag gick jag och kollade på stan efter en annan jacka som var lite billigare.
 Och gissa vad? Jag hittade nästan en precis likadan jacka fast som kostade 1100 kr billigare! Självklart ska jag köpa den istället och lämna tillbaka den andra. Vilken tur jag hade, då kommer jag bli 1100 kr rikare igen! ^^

Jag äter och kämpar.

Kommentarer
Postat av: stars in heaven

Jag har ingen aning vad din smärta bakom öronen kan vara (öroninflammation?).



Bra att du äter och kämpar.

You go girl!!

Kram<3

2008-11-09 @ 12:28:40
URL: http://tisasdagbok.blogg.se/
Postat av: Joanna

svar: ja jag vet. men vad ska jag säga lixom? thin is win för mig.



och jag vill oxå bli 1100 kr rikare! :P

2008-11-10 @ 21:19:15
URL: http://lifeasjoanna.blogg.se/
Postat av: Louise

Svar på din kommentar:

Jaa, det var verkligen skönt att få det ur sig. Och jag tror inte alls på att du inte är lika modig som jag. Det gäller bara att våga lämna sina trygga vanor:)



"Att vara modig är ingen konst om man inte är rädd"

2008-11-11 @ 22:11:22
URL: http://loueese.reallife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0