Skamligt mycket shoppande den här månaden :S

Idag har det gått lättare med maten = inte lika mycket ångest som i helgen. Kanske berodde det på att jag inte gått runt hemma och grubblat så mycket?

Idag var jag på stan med två klasskompisar. Nu har jag dåligt samvete för jag shoppade lite grann. För den här månaden har jag nog handlat över 3000 kronor :O :S    Usch vilken skam!
Men min ursäkt är att jag inte handlat så väldigt mycket under den här hösten, eller på hela året om man ska vara helt ärlig. Visst har jag handlat lite då och då, men oftast har det blivit för vädligt lite pengar.
Och sen är det många som fyller år just nu och då går det också åt med mer pengar. Och så är ju jul snart, herregud vad de ska gå åt pengar till min släkt! (fast det är roligt att handla julklappar)
Självklart har vissa saker den här månaden kanske inte varit så nödvändiga. Jag känner att jag inte ens förtjänar dom. Men nu har blivit som det blivit. Jag får ta det lungt efter jul med shoppandet!

Det jag köpte på stan var iallafall en ny väska som jag fick 30 % rabatt på. Sen en ny hårfärg (som jag färgade mitt hår med idag och det blev helt okej) och sen en present till min styvmamma som fyller år om någon vecka. Hon ska få en hjärt formad skål med massor av kolor och godisar i ^^   ( fast egentligen så borde jag köpa något ännu mindre i tanke på vad hon har gjort)


Imorgon börjar skolan igen.
Jag hoppas verkligen inte att vi får så mycket läxor som innan praon och höstlovet. Fyfan vad jag mådde piss.
Det är en riktigt skrämmande tanke som gör att man redan får ångest när man tänker på det :(


Nu ska jag gå och läsa en bok som heter "Sluta Svälta".
Jag ska se om den kan få mig bort från mina svält tankar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0