Läxor som hackar på en!

GAAAAAAH!
Jag hinner inte med ett skit på min fridtid. Ja och gissa varför? Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?!!!!!!!!!
LÄXOR!"#½=/%/)(!!!!!    (såklart)

Jag vet en som inte kommer kunna sova i natt. Det är sorligt att jag måste plugga så mycket, så mycket att man inte kan sova om nätterna. I flera dagar har jag vaknat på natten och det enda jag har i huvudet är ett mattetal eller en engelska glosa eller nått. Och jag överdriver inte, utan jag är orolig att min kropp ska bli utbränd.
Ska det verkligen få gå så långt?! :(




:(

Kommentarer
Postat av: Carita

Nej, det ska inte behöva gå så långt. Cornelia, sätt inte så höga krav på dig själv. <3

2008-10-08 @ 20:48:34
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0