Tjejkvällen

Det gick ju såklart jätte bra med tjejkvällen. Jag var inte direkt peppad till att de skulle komma, och jag var orolig för allting om hur det skulle gå. Min dåliga självkänsla gör att jag blir nervös om vad de tycker om mig och mitt hus. Och jag ska säga er att det kan märkas! xD
Men som sagt så gick det jätte bra med tjejkvällen och den varade inte så länge.
Dom kom klockan 19:00 och det enda vi gjorde var att snackade och kollade på filmer. Trevligt var det!
En av filmerna var helt okej och det förvånar mig lite. Att jag lite grann kan ha en åsikt om en film.
Kanske är det så att vissa känslor börjar komma tillbaka? Hoppas det ^^
Filmen hette förresten The Diary och var en kärleksfilm! ^^

Maten gick ju helt okej. Alla hade ätit innan de kom. Dom åt ju såklart snacks och godis, och jag åt mitt kvällsmål lite senare på kvällen. En tanke kom upp när vi satt där och kollade på film och snackade:
 " Nu får jag fan ta och bli frisk så jag kan bli som normala människor och äta som dom, till exempel att äta godis. Jag kommer ju inte ens ihåg hur det smakar!".
Men den tanken varar ju inte så länge. Kanske någon sekund och sen försvann den igen spårlöst försvunnen.
Det är också skum :O

Det är tur att jag har lite motivation nu. De hade jag ju verkligen INTE i våras. Då strävade jag ju bara neråt och jag fattade inte att jag inte tjänade någonting på det. Mitt Ego var det enda som fanns, fast det finns det ju nu såklart med! :/

Tillbaka till tjejkvällen. Vi var sex stycken tjejer sammanlagt och  alla sov i mitt rum. Vi somnade nog runt klockan två efter vi legat och snackat. På morgonen gick vi upp klockan kvart i sju för att de friska (alla utom jag då) skulle äta frukost på Stora Hotellet mitt i stan. Jag stannade hemma och somnade om. Det var rätt skönt att dom stack så tidigt även fast jag hade trevligt med dom!





Hur som helst måste jag sluta skriva. Mamma ropar och jag måste ner och äta kvällsmål. Äta, äta, äta.
Jag har haft ångest den här kvällen och av en okänd orsak. Det trycker så på bröstet och det är jobbigt :/
Förresten så köpte jag inte varken den röda eller svarta jackan. Jag köpte en annan jacka som var väldigt mycket dyrare.
Hoppas jag blir nöjd med den nya jackan!


Imorgon är det äs. Jag har VÄLDIGT många laddade tankar omkring det...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hey!

läs gärna min blogg så kanske jag kan hjälpa dig på något sätt <3

2008-10-28 @ 17:01:53
URL: http://thethinginme/mylonelywords.blogg.se
Postat av: Anonym

Det går nog bra imorgon:). <3

2008-10-28 @ 19:21:26
Postat av: Louise

Jo, men som igår kväll t.ex. , så tänkte jag "Okej, nu ska jag strunta i att räkna kalorier och äta det jag är sugen på". Alltså inte överdrivet mycket, men jag ville bara göra så som friska människor gör. Men sen när jag väl hade ätit upp så tog jag lite till "för det gör ju ingen skillnad". Och så tog jag bara mer och mer. Efter en stund så "är det kört" och då skiter jag nästan fullständigt i vad jag stoppar i mig. Det är faktiskt väldigt svårt att förklara vad det är som driver en. Det är inte gott och man är inte hungrig (tvärtom!) men det är ändå skitsvårt att stoppa. Jag antar att man söker någon sorts tillfredsställelse i maten, men när man inte får den så måste man bara fortsätta att äta för att hitta den. Jag tror att början av en hetsätning och när friska människor äter för mycket är ganska lika. Skillnaden är (i alla fall för mig)att man blir så besviken att man inte kunde hålla igen att man fortsätter äta som tröst. Hoppas du föstod lite mer av min förklaring. Men det är nog lite som du säger, det är svårt att förstå om man aldrig har varit med om det själv. Hoppas verkligen inte att du behöver uppleva det någon gång! Fortsätt kämpa på du med. Kram <3

2008-10-28 @ 21:43:33
URL: http://ettfrisktliv.blogg.se/
Postat av: Carita

Svar; Hihi, mjo, det är jag som sitter och kramar en fluffig kudde :] Puss!

2008-10-30 @ 18:56:38
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: mats

Längesen jag var här! Hoppas det går bra för dig!

2008-10-30 @ 19:05:10
URL: http://matspalats.blogg.se/
Postat av: Therese

<3

2008-10-31 @ 20:08:38
URL: http://http:/tisasdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0