Upptäckten

Läxvågen har upphört. Iallafall de mesta. Nu har jag bara ett tjockt mattehäfte och typ 50 engelska glosor kvar.
Men läget är lungt än så länge. Jag behöver inte stressa, och kanske så kommer jag få en läxfri helg första gången i 9:an? (!)
Nej, jag ska inte hoppas för mycket. Den tanken har slagit mig många gånger och sen sitter man där på lördagseftermiddagen med en hel hög av läxor.

Jag känner mig sjuk - igen. Det var som förra torsdagen, då jag hade ont i kroppen och feber. Det är precis samma sak nu, fast nu när jag andas får jag ont i höger lunga :S
Hoppas det går över tills imorgon för jag har fan inte tid att sitta hemma och bli tjock bara för jag blev sjuk!

Nepp, sen har jag faktist inte så mycket mer o skriva.
Förutom med maten då.. Ena sekunden vill jag svälta och känna mig ren och nästa sekund får jag panik och tänker att: - "Så här kan jag fan inte ha det!"
Mina behandlare som gett upp hoppet om mig ska jag inte träffa förräns nästa vecka. Kanske borde jag följa min plan och svälta ännu mer?  Då kanske de blir lite seriösa och tvingar i mig massor med mat. Det är en dröm fast samtidigt värstaste mardrömmen!
Ska till sjukgymnasten på fredag. Sen var det inget mer med det.

Eller förresten, jag har upptäckt två roliga saker. En av sakerna upptäckte jag i helgen. Fast ordet "upptäckte" är fel just i det sammanhanget. Hur som helst laddade pappa ner ett nyss sims - The sims lägenhet.
Väldigt roooligt! Så nu längtar jag hem till pappa (konstigt egentligen) efter att spela sims. Ska vara där imorgon.
Den andra saken som jag upptäckte var att det är kul att spela gitarr - när man kan det som sagt.
Idag satt jag faktist och spelade "Jag hade en gång en båt" och det var superlätt och kul. Inte visste jag att man kunde ha kul med en tråkig gitarr!


Kommentarer
Postat av: Carita

Spela gitarr är underbart, verkligen! <3

Styrkekramar, och du, kämpa dig ur helvetet.

2008-10-01 @ 21:01:36
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: stars in heaven

Hoppas din helg blir bra och läxfri!



Jag förstår din dubbla känsla. Det där med att du samtidigt längtar efter att någon tvingar i dig mat, samtidigt som det skulle vara din värsta mardröm. Så går mina tankar också faktiskt :/



Men snälla söta du, inte blir du tjock för att du är hemma och är sjuk. I promise, Kram<3

2008-10-02 @ 18:54:56
URL: http://tisasdagbok.blogg.se/
Postat av: stars in heaven

Föresten det där som min kurator hade velat anmäla kan jag tyvärr inte säga här. Kramar<3

2008-10-02 @ 19:00:52
URL: http://tisasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0