Läxor, läxor och åter läxor

Och läxor, och läxor och läxor.
Jag hinner tyvär inte skriva någon blogg för min j*vla f*tt f*an h*lvettes skola har gett oss så pass många läxor så att jag och mina klass kamrater inte kan sova om nätterna.
Hinner därför inte läsa eller skriva någon blogg just nu eller kanske senare.
Jag hann bara räkna kalorier, om ni undrar varför jag ens i huvud taget är inne på datorn.

 Snart dör jag för jag orkar inte med hur mycket läxor och prov vi har.
Vår skola och en annan skola har mest läxor i hela länet! Snacka vad avis man blir på de andra skolorna! :(


Kommentarer
Postat av: stars in heaven

Jobbigt med mycket läxor! :/

2008-09-30 @ 22:19:58
URL: http://tisasdagbok.blogg.se/
Postat av: Louise

Jobbigt :/ Kan känna igen mig, även om jag säkert inte alls har lika mycket läxor som du. Men du är duktig som orkar göra alla läxor!

Kramar <3

2008-10-01 @ 11:02:24
URL: http://ettfrisktliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0