Yoga-helg

Ja det var några dagar sen jag skrev. Men jag har faktist varit helt upptagen och inte haft tid.
Jag har bland annat varit på Yoga-helg hela helgen och det glömde jag skriva i mitt förra inlägg.
Det var jag och mamma som gick, hon tyckte att jag kunde prova på och se om det var kul. 3 ggr var det bara och
vi trodde först att vi skulle få gå på någon avslappnings-yoga men ack nej,  det  var minnsann inga lätta yoga ställningar!
Det blev värsta svett-passet!
Så hela helgen har vi haft jätte mycket träningsverk och det kommer nog öka mer tills imorgon.
 Det var rätt kul men vi var tvugna att gå upp jätte tidigt på morgonen för att äta frukost. Egentligen skulle man inte äta någon frukost innan men det blir ju undantag för mig. Jag var tvungen att äta min vanliga frukost som jag blir typ spy-färdig- mätt av!
Vi köpte med oss té hem därifrån. Chokladte. Först tvekade jag för kanske de innehöll riktig mjölkchoklad i den!
Men det gjorde den inte, det var bara kakaoblad eller nått sånt. Det ska bli riktigt spännande att smaka! Men jag hoppas inte det smakar som mjölk choklad!

Jag hinner inte skriva så mycket mer för jag ska gå och kolla på en film. Men idag skulle jag vara med F.
Och vet ni vad? Hon dissa mig ...
Ärligt talat tar jag inte illa upp. Men nu vet jag. Hon som säger att jag är sån bra kompis och att jag är den enda riktiga vän hon har och sen dissar hon mig för en annan kompis och skyller på att hon ska träna!
Aja, jag bryr mig inte för jag känner ju inga känslor som sagt. Men jag har bestämt mig för att vara lite småsur mot henne imorgon om så inte hon har någon riktig ursäkt!

I fredags i skolan var det dans också. Det var också kul och vi dansade mamba!
Man kan säga att den här helgen har varit en sport-helg. Jag får ju egentligen inte träna så som jag gjort  men nu blev det så. Jag fuskade iallafall inte med näringsdrycken som jag brukar göra på helgena.
Kul har det iallafall varit ^^



Gud vilket stressigt inlägg. Orkar inte rätta mina stavfel eller meningar.
Tjo hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0