Konsertvecka

Det var ett tag sen jag skrev. Det var mycket för veckan, vi hade nämligen konsertvecka och jag dansade hela dagarna. Ni ska bara veta hur trött man var efter det.. därför orkade jag inte riktigt skriva.
Jag hade konsert i söndags och det gick jättebra! Det är också sorgligt för det var vår sista konsert på den skolan, och jag kommer sakna det så mycket. För att ha konsert är en härlig upplevelse!

Annars är det helt okej med mig. Tänker inte skriva så mycket mer för den här bloggen blir bara mer och mer ointressant för mig. Sorgligt nog.
Men det kanske så det är när man mår dåligt, då vill man skriva av sig och sen när man börjar må bättre så finns det andra saker som intresserar en mer. Fast jag kommer nog kanske fortsätta skriva men inte lika ofta.

Jag undrar inte om man kan kalla att jag har anorexia längre utan bara en ätstörning. För idag fick jag min mens (för första gången på över 2 år!!!!!!!!!!!!!) och när man får den och är normalviktig + att man inte har så mycket ångest över maten, då borde man inte kalla det anorexia va? Självklart äter jag inte godis,korv,sötsaker och mycket annat. Den listan är fortfarande lång. Men jag borde ändå kanske inte klassas som anorexi längre? Det skulle faktiskt vara en lättnad.. fast samtidigt en annan konstig känsla. Jag ska nog fråga min behandlare och om hon svarar att jag inte har det längre, kanske det kommer som ett slag i ansitket.. men den smällen får jag väll ta då .

Kommentarer
Postat av: Louise

Åhh vad kul för dig :) Det är ju lite svårt och säga det där - om man verkligen har anorexi eller om det "bara" är en ätstörning. Jag tror att din behandlare kanske svarar att du inte har anorexi, men att du inte är helt frisk än. Men så som det verkar så är det nog inte långt dit heller... Tror på dig! Kram <3

2009-04-22 @ 20:56:57
URL: http://ettfrisktliv.blogg.se/
Postat av: stars in heaven

Även om det kan bli ett slag i ansiktet. Så kan det ju också bli ett pepp senarium. Då diagnosen är borta? Men om den är det, det vet ju din behandlare bäst. Men det är ju verkligen positivt att du fått tillbaka mensen. Nu vet du i alla fall att du kan få barn i framtiden :)



Du kämpar på så bra Cornelia. Jag minns när du började blogga på UM. Du var så osäker då. Men nu läser jag en blogg (din blogg) och märker stor skillnad. Jag hoppas att du fortsätter på det här spåret nu, mot det friska. Tills att du en dag står i mål. Du är en riktig kämpe och jag är verkligen glad för din skull!<3



Kram





P.s Jag har skaffat en ny blogg. http://theresewiktoria.blogg.se

men kommer även att ha kvar och skriva i den gamla också. I alla fall ett tag till.

Kramis

2009-04-26 @ 10:45:43
Postat av: Amandah

Åh, härligt att höra att du mår bättre, verkligen underbart ! Dock är det ju en bit kvar, som du säger så undviker du ju allt onyttigt osv, men jag tror verkligen på dig !

Du är bäst !! <3

2009-05-02 @ 17:42:48
URL: http://trekopparchoklad.blogg.se/
Postat av: stars in heaven

Hej vännen!



Jo jag har märkt att du inte är så aktiv med din blogg längre. Varken här eller på um. Jag hoppas innerligt att det är för att du mår bättre nu. För du är verkligen värd att må bra!



Kram

2009-05-04 @ 20:27:37
URL: http://tisasdagbok.blogg.se/
Postat av: stars in heaven

Jag ska lösenordsskydda min blogg. Vill du ha mitt lösenord så maila mig på [email protected](det är inte alla som kommer att få det) Men det är inte ett tvång :) Kramar<3

2009-05-07 @ 12:34:00
URL: http://tisasdagbok.blogg.se/
Postat av: Maj

Hur mår du nu?? Jättelänge sedan man hörde någonting ifrån dig? :(

2009-05-10 @ 23:54:07
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0