Pepppepppepp

Shit vad länge sen det var jag skrev! Det blir bara mindre och mindre.
Den här helgen har varit den bästa helgen på länge. Framsteg har gjorts och jag har skrattat väldigt mycket som jag inte gjort på flera år.

Jag börjar med nationella proven. Jag tror dom gick bra, skrev en novell på 3 timmar. Det blev 11 sidor totalt. Hehe, ibland kan man låta fantasin flöda. Och jag blev rätt nöjd med den, nu är jag spänd på att se vad jag fick för betyg. Hoppas VG eller MVG, inte för jag tror det blir MVG men man får hålla tummarna.

I torsdags skulle jag och mina tjejkompisar ha filmlan hela natten. Var inte ett dugg orolig med maten. Faktum var att där gjorde en del av framstegen. Hade tagit med mig en näringsdryck och ett äpple som jag skulle käka till kvällsmål.
Men så bjöd dom på fruktbuffé med bland annat vindruvor, äpplen,apelsiner, kiwi. Och då tänkte jag: "va fan, jag ska ta för mig, jag vill äta som dom andra och inte sitta o käka ett gammalt fjuttigt äpple!"
Fick ingen ångest alls, kanske berodde det på att man var så fokuserad på annat och för att jag verkligen ville käka det. Dessutom var det ju bara nyttoheter ju :)
Andra framsteget var frukosten. Inga mätningar vid filen eller flingorna och inga kloriräkningar på brödet. Det gick helt okej faktiskt!
Sen på lördan så var jag med en kompis och hon sov över hos mig. Det var den bästa och roligaste kväll jag har upplevt på länge. Skrattade som bara den och det kändes konstigt för jag är rätt ovan med att skratta sådär mycket. KUL hade jag. Och där skedde två av de andra framstegen. Jag åt ett äpple extra och jag räknade inte ut kaloriintaget. No ångest at all, jag tror det berodde på att jag var så jävla glad just då!

Hehe sen vare slut på framsteg.
Imorgon är det äs och dit vill jag inte gå och ställa mig på vågen. Fyfan vad besviken jag skulle bli om den visade massor med hekton upp. Nej, det vill jag inte tänka på för tillfället.

Hoppas ni har det bra, ledsen att jag inte är en sån aktiv bloggläsare längre! Ska försöka läsa era bloggar nu :)


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag tror att det är bra att du inte skriver. Alltså jag menar, att det verkar som att du har fullt upp med ditt liv och du mår ju bra och gör framsteg. Så ha inte dåligt samvete för det, det är bara kul att höra att det går bra :)



Ja det är OK för mig, men inte mer. Känner mig ganska nere och trött på allt :( Men jag antar att det är en del av det, ibland måste man må dåligt för att bli bättre...



KRAMAR <3

2009-02-09 @ 21:07:40
URL: http://ettfrisktliv.blogg.se/
Postat av: Joanna

gud vad roligt att det går så bra för dig! :D

2009-02-10 @ 09:49:29
URL: http://livetsomjoanna.blogg.se/
Postat av: Louise

Ja precis, men det är lite bättre idag iaf:) Jag blir glad att du är glad och peppar mig också!



Kram <3

2009-02-10 @ 21:22:12
URL: http://ettfrisktliv.blogg.se/
Postat av: Joanna

svar: tack! jag vill jätte gärna ha hjälp. fruktar nästan mest att de inte ska ta emot mig. fast jag vill ha hjälp emot ångest, hets och spya. men jag vill fortfarande banta och bli smal :S

kram!

2009-02-10 @ 21:51:41
URL: http://livetsomjoanna.blogg.se/
Postat av: Maj

skönt att det börjar gå bättre för dig!!!

2009-02-11 @ 00:12:24
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: stars in heaven

Åhh vännen vad glad jag blir :) <3

2009-02-13 @ 16:27:50
URL: http://tisasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0