Ännu en käftsmäll!

Jag gjorde det idag igen. Gav en käftsmäll till anorexian.
 Var på stan med F och vi skulle äta lunch på någon lunchrestaurang. Då bestämde jag mig för att ta dressing till min kycklingsallad jag alltid äter. Tog första bästa dressing, tänkte inte ens på vad jag sa, Rhode Island eller vad den heter.
Smakade majonäs typ. Har glömt bort den smaken och den var faktiskt god. Åt inte hela för det klarade jag inte av, bara runt 20 ml. 
 Nästa gång ska jag fråga om dom gör den själv eller om den är fabrikat. För jag SKA börja äta lite dressing, det var inte så ångestframkallande som jag trodde. Eller nej, så kan jag nog inte säga. Jag började frysa och fick en klump i halsen. Men om jag ska börja äta dressing vill jag veta vilken som är den nyttigaste.  Är det någon  bloggläsare som kan något om dressingar och vilken som typ är nyttigast?
Har själv för mig att i vinägerdressingar är det bra fett i.

Som belöning köpte jag ett nagellack!

Kommentarer
Postat av: Amandah

Härligt, du börjar komma tillbaka !

2009-01-03 @ 00:13:39
URL: http://detminstajag.blogg.se/
Postat av: stars in heaven

Gumman spöa anorexin lite ifrån mig också!<3

2009-01-03 @ 12:43:56
URL: http://tisasdagbok.blogg.se/
Postat av: Amandah

När det gäller val av dressing, är det vad som är gott som ska bestämma, många dressingar är faktiskt väldigt nyttiga. Vinägrettdressingar kan ju dock vara lättare, eftersom de inte ser så gräddiga ut, de syns ju faktiskt inte så mycket alls..



Puss<3

2009-01-03 @ 12:56:18
URL: http://detminstajag.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Till Amandah: Jo du har helt rätt, egentligen borde jag ju äta den jag tycker är godast, men min sjukdom tycker inte de :(

Jag är rätt glad att jag lyckades äta lite dressing, det var länge sen jag åt något som var fettigt och smaken var inte så dum.

Sen har jag har hört att fett bränner fett, så min fettforbi håller på att försvinna :)

2009-01-03 @ 20:05:19
URL: http://vanillashake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0