:(

Jag orkar ingenting idag, fattar inte hur jag står ut annars.
Har gått upp i vikt igen. 4 hg. Behandlaren säger att det inte är betydelsefullt eftersom man pendlar i vikt. Hon ljuger säkert för jag har aldrig gått ner igen efter enligt hennes "pendel vikt".
Jag mår dåligt, snart har jag ett BMI på 20 och jag tränar inte ens. Hur ska jag kunna visa upp min fula kropp i sommar.
Det är OK att gör det när jag har kläderna på, men utan... fyfan säger jag bara!
Behandlaren säger att jag möjligtvis måste gå upp till 55 kg eftersom jag inte fått tillbaka min mens. No way! Så fet vill jag inte bli, det märks ju att jag har blivit fet. Mina kompisar i skolan verkar inte lika intresserade av mig längre även fast jag gör mitt bästa. Ger dom komplimanger, frågar hur dom mår...
Jag känner mig underlägsen igen. Jag vill känna som i fredags, få den uppmärksamheten som gjorde mig äkta glad.
Ska de krävas att göra en hel dans för att vända blickarna hos ens vänner? :/


Förresten, jag ska börja träna på friskis&svettis.

Kommentarer
Postat av: Maj

du borde kanske få prata med någon? inte bara få hjälp med maten, eftersom mycket sitter i psyket också! sköt om dig, kram!

2009-04-01 @ 19:17:02
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Carita

sötan, ett BMI på tjugo är verkligen allt annat än tjockt. inse det, snälla! <3

2009-04-02 @ 22:17:38
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: stars in heaven

Oh skönt att veta att du finns för mig vännen, detsamma gäller dig!



Det kan inte vara så att du har börjat funderat mycket på ätstörningen igen, att tankar börjar komma tillbaka? Och att det tar mer tid av din tid igen. Som gör att dina kompisar drar sig undan lite eller tvärtom?

Fast vänta nu, skulle du sluta vara kompis med någon för att den gått upp lite i vikt?



BMI 20 är verkligen inget högt bmi. Tänk på att normalvikt ligger mellan 20-24 (eller om det var 25?)

Men jag ska inte döma. Jag vet hur det känns!

Men ge inte upp <3

Kram



Kramis<3<3



2009-04-03 @ 19:23:10
URL: http://tisasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0