När jag hör din röst

Jag känner mig en aning tom. Inte på det viset att någon har gjort något eller maten. Jag har nyligen läst ut andra Twilight boken "När jag hör din röst".
Böckerna är så jävla bra (bästa jag läst), och nu känns det så tomt när man läst ut dom. Eller okej, jag har två böcker till i den bokserien men jag hade inte tänkt läsa den riktigt än för jag har två andra böcker i skolan o läsa.
Faktiskt måste jag säga att dom böckerna gör mig på bättre humör, jag kan koppla av och njuta av böckerna istället.

Imorgon blir det ätstörningsenheten igen. Gick förresten aldrig förra veckan, blev sjuk och är fortfarande lite krasslig.
Men imorgon, ja då ska jag dit. Nu vare två veckor sedan jag vägde mig där. Hoppas det inte visar för mycket :(

Och på lördag åker min mamma till Thailand. Hon fick det i födelsedagspresent för att hon fyller 50. Men det är bara min lådsaspappa och hon som åker. Hehe jag har tjatat lite på att hon ska köpa väskor och addidaströjor där borta :)

Nej jag har inget mer o skriva. Tom är jag idag, men inte deprimerande tom. Bara desperat efter dom där jäklans braiga böckerna. JAG REKOMENDERAR!

Kommentarer
Postat av: emelia

sv; tack så mycket. Hoppas de ska ha gått bra. Hela min badmintons "kariär" är på spel varje gång jag väger mig... :/



Men vadå? hur gick de när du vägde dig? <3



Jag tycker de verkar gå bra för dig nu, på väg i de rätta spåren, lycka till.

2009-03-11 @ 06:58:55
Postat av: stars in heaven

Jag antar att det var nya siffror på vågen?

Jag förstår om det är jobbigt. Men kom ihåg, ge aldrig upp! kram<3

2009-03-11 @ 15:17:25
URL: http://tisasdagbok.blogg.se/
Postat av: Louise

Aaa, du har nog rätt. Nu i efterhand tycker jag att det vara ganska bra att jag gjorde det för man måste ju bli mätt ibland, så det är ju lika bra att träna på det nu!



Jag har faktiskt inte läst Twilight-böckerna eller sett filmen så jag känner mig lite efter... kanske borde ta och göra det snart :) Fast nu har jag fullt upp med Eragon-serien. Har du läst de böckerna? De är i alla fall SUPERDUPERBRA ifall du behöver något att läsa :)



Kram <3

2009-03-11 @ 16:08:22
Postat av: c

Twilight-serien äger, har nyss läst ut sista boken :P Bästa böckerna är nog 1:an och 4:an, 2:an är lite långtråkig. Vad tycker du?

2009-03-23 @ 07:42:08
URL: http://ciitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0